با توجه به اینکه در فصل امتحانات هستیم و تا یک ماه دیگر امتحانات به پایان می رسد چند نکته برای هرچه پر بارتر کردن این وبلاگ و همچنین افزایش فعالیت علمی دوستان و همچنین در پاسخ به دوستی که در پست قبلی پیامی مبنی بر تقویت روحیه تحقیقاتی دانشجویان پیام نور گذاشته بودند چند نکته مد نظر است:
۱- اطلاع رسانی های همایش ها و فرا خوان ها از طریق این وبلاگ
2- درج مطالب علمی و بروز (مطالب جدید باشد و در صورت استفاده از منبع دیگر ذکر منبع الزامی باشد)
۳- تشکیل ی گرو ههای تحقیقاتی و علمی (گروه های تحقیقاتی مجازی)
۴- ایجاد صفحاتی مجزا از وب لاگ برای هر گروه
۵- طبقه بندی صفحات وبلاگ برای مطالب علمی و همچنین مطالب کلاسی
۶- ارتقاء وبلاگ به وب سایت علمی و تحقیقاتی
در صورت موافقت با این طرح لطفا در بخش نظرات نوع همکاری خود را و همچنین در صورت ایده جدید آنرا اعلام نمایید.
در صورت موافقت این کار را از بعد از امتحانات شروع خواهیم کرد